2013. március 31., vasárnap

Nyuszi második nekifutásra

Az a helyzet, hogy bár nekem nagyon tetszik a kis fehér nyuszi, amit csináltam, azért annyira még sem vagyok megelégedve, hogy kiadjam a mancsomból. A füle nagyon esetlen lett, leginkább azzal van problémám, lehet hogy szét fogom szedni, és újra neki futok. De az sem most lesz.
Meg utólag belátva tényleg olyan pici, hogy könnyen elveszik, szomorúságot okozva kis gazdájának. Szerintem marad az enyém. Kabalának jó lesz :) Csak még ki kell találnom valamit, ami megakadályozza, hogy én hagyjam el :)
Viszont határozottan lebegett a szemem előtt a cél, hogy Csibe igenis és kap egy saját gyártmányú nyuszit húsvétra (még az idén).
Ma hajnalban készült el. Amikor hazaértünk a húsvéti mise után, akkor végeztem el rajta az utolsó simításokat. Szóval az alapra kötöttem még vagy négy sort, és utána álltam neki varrni, és tömködni, sőt még farkat is készíteni :)
Szerencsére a kötést még tegnap előtt elkezdtem hozzá :) Egyelőre még eldugva lapul, holnap reggelig :)

Sajnos két napja szinte folyamatosan esik az eső, úgy, hogy még az előtte elolvadt hólének sem volt ideje felszáradni, szóval csupa sár minden :( Ebből következik, hogy idén a nyuszi nem tud az udvaron rendesen fészket rakni, amit meg tud keresgélni... Ezt azért sajnálom. De azért a nyuszit már nagyon várja :) 

Szóval a nyuszi amit végül is meg fog kapni: 

Barátságosan bamba képe lett, de kötött anyagon nem tudok normálisan hímezni. De szerintem így is cuki. Élőben azért helyesebb.
Íme oldalról:
Annyira megtetszett boGár krea nyuszija, pontosabban a farokmegoldása, hogy rögtön tudtam, a következő nyuszinak csak ilyen bojtos farkincája lehet. (ez az első saját kezű bojtom, de látszik is rajta)
Igen, tudom, hogy nagy lett a farka. Viszont tök jól kiegyensúlyozza a tapsifülest, aki ezáltal nem esik állandóan hasra, és cukin tud ücsörögni.

Hát igen. A természetben nem sűrűn fordulnak elő hupikék nyulak, viszont csak ezt a fonalat találtam hirtelen itthon.
Még a nagy "megtanulok kötni" korszakomból maradt. Nem volt vele különösebb célom, de tetszett a színe, és jó lesz majd valamire alapon megvettem. Persze cél szentesíti az eszközt :) Szóval ez egy hupikék nyuszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése