2016. február 19., péntek

Gyöngy babák

Átmenetileg kicsit felfüggesztettem a horgolást, áttértem a gyöngyözésre. 
Mert fő a változatosság.
Pár évvel ezelőtt, a nagy gyöngyös korszakban (mert olyan is volt), V. barátnőm megtanított gyöngyből babát készíteni. Annak idején én körülbelül három babát készítettem, és úgy voltam vele, hogy soha többet az életben.
Ami neki pikk-pakk elkészült, szép lett, és még esernyővel, kalappal, virágkosárral fel is dobta, az nekem kínszenvedés volt...
Gondoltam, most, így pár év távlatából, felfrissülve, megújulva, nagyon lelkesen, megpróbálom, újra. Mert van, amihez érni kell :)
Előre is bocs, a képek minőségéért.

Ő lett az első (kása és  tekla gyöngyből):



Este elkészült, Csibe reggel megkapta, és még azzal a lendülettel tovább is ajándékozta. Nem mintha nem örült volna neki, vagy nem tetszett volna, csak reggel jutott eszébe, hogy valamiért megígérte Zs.-nek, hogy másnap kap tőle ajándékot. (részlet kérdés, hogy eredetileg a saját kezével készítettet ígért :) És már ő sem tudta, hogy miért is, de persze, add csak neki :)
Amúgy sem voltam vele valahogy elégedett, mert közben tisztult az emlékezetem, jöttek elő a lépések, a szoknyát újra kellett tervezni, meg amúgy is, megy ez jobban :)

Második neki futásra ilyen lett (és igen, direkt lila a haja):


Na, és most jönnek végére a többé-kevésbé normálisan sikerült fényképek.
A kék az enyém, mert nekem is kell, de közben Csibe kitalálta, hogy jó-jó, van egy piros ruhása, de neki kell egy francia. Szóval olyan, ami olyan, mint a francia zászló. Piros-fehér-kék :) Persze csak vízszintesen jöhetett szóba, de a lényeg a lényeg. Annyira francia lett, hogy még a haja is a zászló színeiben pompázik :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése