2015. január 29., csütörtök

Filc - cica

Kolléganőm, pontosabban kolléganőm kislányának kérésére elkezdtem foglalkozni a varrott mackó alapján a varrott cica készítéssel.
Először egy édes kis filc cicához találtam szabás mintát, de valamit nagyon félre néztem, mert nem akart kijönni rendesen. A feje volt nagyon ronda, a fülek szabályosan összeértek a feje tetején, és mindenféle kinövések voltak, mert azt az anyag részt, amit a fülek között kellett volna varrni, gyönyörűen összevarrtam... hosszában....
Ezt követően kitaláltam, hogy akkor legyen kilincsre akasztható cica.
Már meg volt ahhoz is a szabásminta, amikor az előzőt nézegetve rájöttem, hogy mi nem volt jó. Nekifutottam még egyszer a filc cicának.  
Bár látszik rajta, hogy első próbálkozás, de azért egészen felismerhető benne a macska.
A következő jobban fog sikerülni.
Nyakába egy kis filc darabból kötött masnira csengőt tettem.
Ilyen lett:


 Minta több más filc állattal együtt a Kisember Waldorf Óvoda honlapján.

Konkrétan a cica mintája itt.

A cica teljes alakját kétszer kell kiszabni, és még kétszer kell az alsó részt, a lábak miatt.
Amit én benéztem, hogy a fejnél a C és D pontokat nem egymáshoz varrtam, hanem a cica másik felének ugyanehhez a pontjához. Persze, hogy nem lett jó... 
Egyébként nem sok munkát igényel. Hamar elkészül. Jó munkát hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése