2014. szeptember 19., péntek

Amigurumi tacskó

Legalábbis szerintem arra a kutyára hajaz leginkább.
Csibe kitalálta ugyanis, hogy neki kell egy horgolt kutyus.
Kicsit nehezen készült el, mert kellett mintát keresni, aztán venni "kutya" színű fonalat (még ez volt a "legkutyább"), és rájöttem, hogy felvarrós szemem sincs itthon.
A mintát a neten találtam. Ami változtatás rajta, hogy én nem tettem rá a szív alakú fülvédőket, és hosszabbra horgoltam a farkát. Meg egyforma méretűek lettek a lábai. Az eredeti mintán a hátsó lábak egy sorral hosszabbak voltak mint az elsők.
A sál színét Csibe választotta ki. Ez a tarka fonal, még a nagy sál kötős időszakomból maradt. 
Nekem tetszik a kutyus :) 
Remélem Csibének is fog, mert még csak részletekben látta. Mire elvégeztem az utolsó simításokat, addigra ő már elaludt. 
Most már tényleg kell nekem is egy amigurumi figura :) Annyit készítettem már, de nekem valahogy nem maradt :(
Sebaj, már kettőt is kinéztem :)
De azért egyelőre a kutya:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése