2014. október 8., szerda

Horgolt mécsestartó

Tegnap beszélgettem egy nagyon-nagyon kedves ismerősömmel, és valahogy szóba került a horgolás is. Azon belül pedig, hogy milyen jól tudnak kinézni a horgolt mécsestartók. Egész nap bennem volt, hogy hát igen, tényleg milyen jó ötlet, és hogy-hogy nekem nem jutott eszembe a téma, és meg kell nézni....
Függetlenül attól, hogy egy csomó tervem van.
Szóval nekiálltam keresgélni.
Találtam egy egyszerűnek tűnő leírást a Kreatív Központ oldalán.Igazából nem bonyolult, meg haladós, hamar kész van, de utólag összehasonlítva a képeket, valamit nagyon elszámolhattam, mert nekem valamivel több "szirom" alakult ki. Azért így is tetszik :)
Több, mint valószínű, hogy fogok még ilyet készíteni, ha nem is ebből a színből. Mondjuk fehérből, vagy pirosból.
Azért ez a szín sem fog kárba veszni. 
Elkezdtem belőle egy terítőt, amit aztán lebontottam, hogy egy másikat készítsek el, mert az jobban tetszik, de igazság szerint a 6. körnél járok.... egy harmadik fajta terítőből.... Határozott jellem vagyok, hiába na :D


Ilyen lett a mécsestartó:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése