2013. március 14., csütörtök

Stand up! Avagy, Mia kedvencei

Úgy gondoltam, ha már Ayumi megmutatta a kedvenc stand up fellépőit, akkor én is ezt teszem.

Nos, mint mindenki én is Sas kabarén nőttem fel. A legkedvencebb előadóm a Defekt duó volt. Nagyon sok számukat kívülről fújom még most is. Pl. hogy hogyan lehet 100,- Ft-ból 200-at csinálni. Sajnos ezt nem találtam meg, de kárpótoljon titeket egy másik felvételük. :)



Aztán ahogy teltek az évek, el is felejtettem a kabarékat. Valahogy amikor már nem voltak Kabaré csütörtökök, kikerültek a látókörömből. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtem Achmeddel... Achmeddel, akinek a fő tulajdonsága, hogy ő egy halott terrorista... Akkor nem igazán ismertem még a megszólaltatóját, Jeff Dunham-et, de azóta már két, vagy három önálló estjét is láttam. Bár nem szinkronizált, hanem feliratos, érdemes megnézni. Szerintem ez is egy olyan tipikus dolog, aminél a szinkron csak ront. Minden szereplője elképesztően szellemes. Íme Achmed (jobbra), valamint a legkedvencebb szereplőim Mogyi, és Jose Halapenjo (lent):



Aztán jöttek a britek... Mint már Ayumi említette, nagyon szeretem Hugh Laurie-t.. szóval jöhet Egy kis Fry & Laurie


Aztán amikor nálunk is volt már Comedy Central, beleszerettem a Showder Klub sztárjaiba... 


Aztán persze ezzel egyszerre jöttek a Comedy Central bemutatja előadói. Kedvenceim a Szomszédnéni produkciós iroda, és a Három kismalac.  Érdemes mind a két előadótól többet is megnézni, nem csak azt, amit most ide belinkeltem nektek. ;)


Hm. Most kapásból ennyit tudtam nektek felsorolni. Remélem tetszenek nektek is. Még búcsúzásként két kedvencem. Az egyik a már említett Egy kis Fry & Laurie című műsorban csendült fel. A másikat pusztán csak azért szeretem, és azért humoros, mert a videó készítője nagyon jól eltalálta. Ha megnézitek, garantáltan nevetni fogtok... :D



Mia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése