2014. május 7., szerda

Amigurumi Törpilla

A nagy Törp-láz idején történt.... 

Csibe akkor látta a Hupikék Törpikék 2-t, és veszettül gyűjtöttük a dominókat, még a film is meg van.  
Túlzásba azért nem estünk, mert a témában a fél áruházat fel lehetett volna vásárolni, de egy plüssre nagyon fájt a foga.
Kivételesen kitartottam, mert plüss létére iszonyat drága volt. Idővel aztán lejjebb ment az ára, és egyszer az életben, ugye... 
Viszont addigra már nem volt Törppilla. Az egész kosárban egyetlen Törppapa, egy Okoska, és egy csomó közönséges Törp volt.
Némi hezitálás után a Törppapa tért velünk haza, de csekély vigaszként megígértem, hogy majd horgolok egy Törppillát, társnak. 
A neten találtam hozzá leírást. Persze angolul. (linket csak azért nem írok, mert fogalmam sincs hol volt, viszont meg van a pdf, ha valakit érdekelne, de a fordítást is leírtam).

A fordításnak viszont nehezen kezdtem neki. És így a törp sem akart elkészülni magától... 

A közeledő szülinapja adta az apropót, hogy most már ha törik, ha szakad, meg lesz. 
Ahogy fordítottam apránként, úgy készült folyamatosan. Persze nem lehetett titokban tartani, úgyhogy tegnap már meg is kapta... Ahogy lekerült a tűről. 

Az eredeti mintához eltérést a keze mutat, ugyanis azt a részt nem igazán tudtam lefordítani, szóval improvizáltam kicsit. 
A ruha is más lett, de az nem a fordítás nehézsége miatt, hanem mert így jobban tetszett.

Az eredetin a szem is horgolt talán, de én ronda módon felvarrható szemet vettem hozzá. Igazából nem tudtam, hogy milyen legyen, ezért vettem három szóba jöhetőből egy-egy párat, hogy majd az érintett kiválasztja. Neki ez a kék tetszett, ezért ez lett felvarrva.

A végeredmény ilyen lett:








A mosolya nem igazán tetszik, de az érintett nem engedte, hogy lebontsam.  
Jó, lehetne szebb is, de magamhoz képest nagyon elégedett vagyok :) És persze rettenetesen szerény :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése