2013. április 13., szombat

Így készül az amigurumi nyuszi 3

Tegnap végre elkészült a nyuszi, mutatom, és írom is az elkészítés módjának fordítását.

Tehát a lábak:




A talp fehér filc anyagból van, férc öltésekkel felvarrva.

Itt már felvarrtam a nyuszira:



Elég lazán varrtam, így a kezekhez hasonlóan a lábak is szabadon mozgathatóak, nemcsak ülni, hanem feküdni is tud például.



A lábak leírása a következő:

 

Lábak (2 db).

1.     sor. 2 láncszem, a tűtől a másodikba 6 rövidpálca
2.     sor minden rövidpálcába 2 rövidpálca (12 db)
3.     sor * 1 rövidpálca, a következő szembe 2 rövidpálca * ezt ismételjük 6-szor (18 szem)
4-6 sor, rövidpálca minden szembe (18 szem)
kezdjük a lábakat kitömni
7. sor * 1 rövidpálca, 1 fogyasztás ismételjük* 6-szor (12 szem)
8. sor * kihagyunk egy szemet, 1 rövid pálca *  ismételjük 6-szor (6 szem)
9. sor. 6 rövidpálca

Rögzítsük a horgolást végét, hagyjunk hosszúszálat, amivel fel tudjuk varrni a lábat a nyuszi testéhez. Vágjunk rózsaszín, vagy barna anyagból kör alakú darabot, amit fel tudunk talp résznek varrni. Varrjuk fel a lábat a test alsó részére.

A lábnak csak a lábfej részét tömtem ki, a lábszárat nem.

 A nyuszi farkát nem fotóztam le külön, de felvarrva a farkat is, hátulról így néz ki:





 A farok így készül:


Farok

1.     sor, 2 láncszem, a tűtől a második szembe 6 rövidpálca
2.     sor, az előző szem minden rövidpálcájába, 2 rövidpálca (12 szem)
3.     sor 12 rövidpálca
4.     sor * 1 szemet kihagyunk, 1 rövidpálca *, ismételjük 6-szor (6 szem)

Rögzítsük le, és hagyjunk hosszú szálat, amivel fel tudjuk varrni a nyuszi testére. Varrjuk fel, a nyuszi hátuljára



Az eredeti amigurumi nyuszi virágát nem fordítottam le, mert én már nagyon ráéreztem hordosv virágára.



Piros hímzőfonalból készült, fehérrel szegélyezve, hogy jobban elkülönüljenek a szirmok. Ezt egyébként már Mia karkötőjénél is láthattátok.

Felülről így néz ki:

 
A répa leírását lefordítottam, de még nem jutottam el odáig, hogy ki is próbáljam. Azért ha valakinek van hozzá kedve:

 
Sárgarépa

Narancs színű fonallal:

1.     sor 2 láncszem, a tűtől a második láncszembe 6 rövidpálca
2.     sor * 2 rövidpálca, a következő szembe 2 rövidpálca * ismételjük 2-szer (8 szem)
3-7 sor, az előző sor minden szemére egy rövidpálca (8 szem)
Rögzítsük a horgolást, tömjük ki, és varrjuk össze a nyitott véget.

Zöld rész:
3 láncszem, hamispálca a répa tetejének közepébe 3 láncszem. Rögzítsük, varrjuk el a láncszemek végét.

Csibének tetszik, már sorozatgyártásról fantáziál :) Persze más-más színekben...

Most kicsit rákattantam az amigurumi témára, főleg, hogy a fordítás is egész jól megy (legalábbis az elkészült nyuszi bizakodással tölt el)  


1 megjegyzés: