2013. április 4., csütörtök

Horgolt lepke

A napokban elég sok kötős-horgolós blogot nézegettem meg. A fényképeket látva rám tört a lepkehorgolhatnék, ugyanis több helyen láttam nagyon élethű, szépséges lepkéket.
Elkezdtem leírást keresgélni, és így találtam rá GAGA50 lepke leírására.
A leírás alapján készült ez a lepke:

Bordó, melírozott, hímző fonalból készült. 
Ékszerdrótom nem volt itthon, de amikor kitaláltam, hogy lepkét szeretnék horgolni, és rátaláltam erre a leírásra is, bementem a kedvenc gyöngyös boltomba, és ott vettem nem csak drótot, hanem nagy szemű kása gyöngyöt is testnek.
GAGA50 ugyan nem gyöngyöket használ testnek, de ezen a képen annyira megtetszett a gyöngyös lepketest, hogy mindenféleképpen ilyet szerettem volna.
Most jó pár lepkére elegendő drót, és gyöngy van a birtokomban, szóval lesz folytatása.

Annyira megtetszett Csibének, hogy neki adtam végül. Persze nem így.
Tavalyról van még francia csat alapom, és arra lett rávarrva.
Így:
A testet a lepkére, és a lepkét a csatra hajszálvékony, 0,12-es damil segítségével varrtam fel.

Plusz örömként ért ma, hogy egy héten belül legkésőbb le lesz fordítva angolról magyarra egy nagyon cuki horgolt nyuszi leírás. Persze nem általam, mert nekem az kínai (na jó, nem, hanem angol) :) De majd megosztom veletek lelkesedésem tárgyát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése