2013. február 4., hétfő

Új kedvenc

Tegnap óta van egy új kedvenc együttesem. 
Ír rock zenét játszanak. A kettőt külön is nagyon szeretem, de a kettő együtt az abszolút csúcs :)
Egy kis ízelítő belőlük:




És persze lehetne még sorolni.

Mindkét zenei stílust a középiskolában szerettem meg.
A rockot azért mert a társaságban voltak rockerek is.

Az ír zenét pedig azért, mert az egyik tatabányai áruházban (ez nem a reklám helye) voltak általában pár száz forintért leértékelt cd-k, amikből jutalomból választhattam magamnak egyet-egyet, miután végigszenvedtem a pár órás vásárlást, a szükséges koránkeléssel együtt (mert akkor még nincsenek sokan). Kegyetlenül nem szeretek vásárolni...
Szóval akkor kaptam pár ír népzenei cd-t. Szerelem első hallásra :) Innentől kezdve már csak egy lépés volt az ír történelem, kultúra stb. megismerése, és megszeretése :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése