2013. február 23., szombat

Horgolt terítő

Végre elkészült a horgolt terítőm :)
Elsőre azért nem is annyira rossz. Sőt határozottan tetszik. Már tudom, hogy melyik terítő lesz a következő. Persze, ha utol értem magam. Elhatároztam, hogy addig nem kezdek új munkába, amíg az összes megkezdettet be nem fejezem. Ami van pár :(  Nem lesz egyszerű betartani, de azért igyekszem :)
Azért közben a kokárdákat sem hanyagoltam el. Készen van az összes. Már csak a biztosító tűket kell felvarrnom. 
Szóval az elkészült horgolt terítő (dobpergés):



Jó, nem teljesen egyenletes, de nekem tényleg ez az első horgolt terítőm. Ráadásul ez az első munkám rajzolt minta alapján.
A pikók nem mindenhol szépek, de azért a végére már egészen belejöttem :)
 Maga a terítő kb. 30 cm-es átmérőjű. Anchor fonal, 1-es horgoló tűvel.
Hogy tetszik nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése