2013. február 12., kedd

Ma...


Sziasztok! Jelentem megszülettem. :) Igaz, hogy már 27 éve ezen a földön vagyok, de akkor is. Ma születtem meg. Bár az ünneplés ma elmaradt, lévén hétköznap, köszöntések áradata kapott ma szárnyra, és régen nem látott ismerősöknek is eszébe jutottam. 
Mégis csak hasznosak a közösségi portálok. :D Legalábbis számomra nagyon nagyon jóleső érzés volt az, hogy ennyi ember (27!) megköszöntött, és nem felejtett el. Előfordult már... Már, hogy elfelejtettek. Pl. Ayumi is elfelejtett egyszer. Igaz, én már régen nem haragszom rá, sőt, akkor sem haragudtam, ő még sem tudja feledni... Nem is értem... 

Mindenesetre az ünneplés azért nem maradt el. Pénteken jött párom, sütöttem tortát, tőle is kaptam egyet. Amit én készítettem, még pénteken felvágtuk. A tőle kapottat szombaton. Bár igaz, mind a kettő elfogyott hétfőre.. :D Az időm nagy részét azonban az ágyacskámban töltöttem.. Sajnos beteg lettem.. :S Ami a legszomorúbb benne, hogy 

ad1: nem mehettem el a Csokimúzeumba, 
ad2: nem mehetek holnap az énekkarba... 

Hm. A tortára visszatérve.. Íme amit én készítettem:






Mia Szeletnek neveztem el. Lévén, teljes mértékben saját recept, és lehet szeletben is  sütni. Pusztán én tortának készítettem. (Igény szerint receptet is felteszem, ha szeretnétek) Igen, nagyon narancsos... :) 

Mia


2 megjegyzés:

  1. Jujj, Mia, ez nagyon guszta! Hacsak fele annyira finom, mint egy átlagos Mia féle sütemény... Nyamm... A nyálamtól ázik a billentyűzet... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm. Akkor remélem vízálló... :D Hát lehet, hogy elfogult vagyok, de szerintem finom lett. Az igaz, hogy a család már harmadjára sütteti ezt a receptet... ;)

      Törlés