2013. február 16., szombat

Horgolok! De tényleg....

Hogy ebben mi a nagy szám?
Az, hogy nem szöveges leírás alapján, hanem mintáról olvasva!
Mint már említettem, megleptem magam egy horgolós újsággal. Habár lenne dolgom elég (kokárdák, keresztszemes terítő, sima terítő stb.) az a nagy harci helyzet, hogy épp meguntam az összeset, és torkig vagyok velük.
De azt nem lehet, hogy az ember lánya épp ne csináljon semmit.
Még a nagy angyalka szezonból van egy gombolyag Anchor fehér fonalam. Szóval kiválasztottam az újságból (Diana Horgolási Ötletek), egy szimpatikus, egyszerűnek tűnő mintát. 
Tegnap este álltam neki.
 Most itt tartok:



A közepét kicsit szorosra húztam, de nincs szívem lebontani...
Határozottan hasonlít ahhoz, amit az újságból kinéztem :)
Ez a virág lesz a közepe. Még több soron keresztül folytatódik. A felén már túl vagyok.

A minta 20. sorát horgolom éppen, és az egész 33 sorból áll. 
Amire kíváncsi vagyok, hogy a pikókat, hogy fogom összehozni, ugyanis olyat még egyáltalán nem csináltam.

Újságból való mintaolvasással kapcsolatban ez az első kísérletem.
Tavaly az egyik csoporttársam mutatta meg egy kötelező szakmai képzésen, hogy is kell mintát horgolni. Tőle tanultam az angyalka horgolás alapjait is.

Szintén tavaly, de másik képzésen körmöcskézni tanultam meg.

A következő képzésen remélem lesz valaki, aki tud csipkét verni... Vagy esetleg ért a frivolitáshoz :)

Ha kész leszek a terítővel, tutira meg fogom mutatni Mia anyujának, aki nekem fogadott anyum, és egyébként is nagy horgoló! Büszkén őrizgetem a tőle kapott falevél mintás terítőmet is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése