2013. február 27., szerda

Francia csat

Francia csat. Így, egy t-vel. Engedve a tömeg nyomásának. Itt néztem, meg, hogy helyesen csatt vagy csat. Ezt sosem tudom eldönteni...

A bejegyzés oka egy francia csat, amit ma este készítettem el. Annak ellenére, hogy megfogadtam, hogy nem kezdek új dologba, amíg a meglévőket be nem fejeztem...
Hogy miért szegtem meg fogadalmamat?
M. kolléganőm, K. példáján felbuzdulva elhatározta, hogy ő készít egy csatot magának. K. peyote technikával készített egy görög mintás szalagot, amit aztán rávarrtunk a csat alapra. Teljesen egyedi, ő választotta a színeket, és maximálisan büszke magára, hogy azt ő egyedül csinálta. 
M.-nek nincs türelme megbarátkozni a peyote technikával. Olyat szeretett volna, ami gyorsan készül és mutatós is egyben. 
"Mostohámnál" láttam egy cuki francia csatot. Úgy vette, de amilyen egyszerűen át lehetett látni a készítés menetét, és el is lehet készíteni, olyan helyes is. Nekem nagyon megtetszett, de még nem jutottam el odáig, hogy épp sürgős csat készíthetnék törjön rám. 
Nagyjából körülírtam M.-nek, és az elképzelés nagyon tetszett neki. Nem kell hozzá semmi különös, csak tekla és kása gyöngy. Meg persze tű és damil :)
Még nem kezdte el megcsinálni, de a gyöngyöket meg a csat alapot megvette hozzá. Ma elkezdett aggódni, hogy képes lesz-e elkészíteni, mert ő még ilyet nem csinált, és könnyebb lenne, ha fizikai valójában látna egy ilyen csatot. Szóval készítettem egyet. Csak hogy lássa. Egyébként anélkül is meg tudta volna csinálni, mert iszonyat ügyes, csak kishitű önmagával szemben. Pedig van egy fantasztikusan szép sárkánya, amit ő vart keresztszemessel, de még mindig nem hiszi el magáról, hogy ügyes...
A fénykép minőségéért előre is elnézést.
A gyöngyök felülete fényes, és ez már a sokadszori nekifutással készült legnormálisabb fénykép.




A francia csatra fűztem rá raw technika segítségével a tekla gyöngyöket (vajszín, fényes), és miután a csat alap egyik végétől a másikig elértem (ez 6 raw egység (fogalmam sincs hogy mi a neve, de nekem egy egység egy négy gyöngyből álló rész) 19 szem tekla gyöngyből), visszafordultam a damillal és x alakban keresztezve fűztem közé a piros kása gyöngyöket. A keresztezés mindig a négy szem közé esik. Holnap megpróbálom lefotózni természetes fénynél, hátha úgy jobban látható lesz, hogy miről beszélek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése