2012. november 19., hétfő

Szuvenir nyihaha, avagy Makótól Jeruzsálem...

Tudjátok milyen messze van Makótól Jeruzsálem? Igen? Mert én nem...
De a távolság talán kisebb, mint ami köztem és egy üzleti képzés között van, amire járok. Illetve jártam. Már csak a leadandót kell megírni, meg egy ppt-s előadást bemutatni vizsga gyanánt.

Hogy miért választottam.
Hm. 
Egyrészt mert akreditált.
Másrészt mert közel van.
Harmadrészt mert ingyenes.
Negyedrészt, a két bejelölt képzés közül ez volt az egyetlen, amire bejutottam :( Valamire meg menni kellett, mert a kredit kell... Mondjuk a másik érdekesebb lett volna, de hát nem csak én gondoltam így :(

Szóval épp megvalósíthatósági tanulmányt írok.
 Már csak a pénzügyi rész, és az egész átfésülése van hátra.

Délelőtt még jó kedvem volt. Kiszámoltam, hogy pár hónap után több százezer forintos nyereségem lesz, úgy hogy két embert foglalkoztatok, tehát tudok valamit....

Dél táján már nem volt olyan jó kedvem, mert rájöttem, hogy valamit nem jól számoltam. A nyereség csökkent, de azért még mindig százezres nagyságokról beszéltem.

Délután sokadszor számoltam át az egészet, és rájöttem, hogy az egész nem jó ahogy csináltam. Szóval most azért osztok-szorzok, hogy papíron nyereséges legyek. (Cél a kettes, pontosabban a papír megszerzése).

Mondjuk mázli, hogy csak papíron kell a terveket megcsinálni. 

Különben meg van a siker kulcsa. 
Ha minden cérna szakad, akkor non-stop Mostari hidat fog a társaság hímezni gobelin-ként. Minden hónapban eladunk egyet keretezve fél millióért, és már jók is vagyunk :) 
Az ötlet életképes, mert most a Mostari híd nagyon divatos lett, és egy kész Mostari híd gobelint több százezer forintért is kínálnak a neten. 
Mondjuk iszonyat árak vannak. Én reggel láttam egy 25x25 cm-es keresztszemes képet, valami orchidea jellegű virág volt rajta, és olyan volt mintha egy hímző rámára feszített anyag mellé tették volna, amin keresztül van fektetve két bambusz nád.
A maga módján szép volt. Legalábbis értékelem a belé fektetett munkát. 
Az ára viszont durva volt, mert úgy hirdették meg, hogy 50.000,- /db, de ha kettőt veszel, akkor 80.000,- az egész.

Na, én ezért nem árulok pénzért semmit. Nem tudnék ilyen horribilis összegeket kérni azért amit pusztán a magam szórakoztatására készítek...

Csere-beréről viszont lehet szó :)

Hogy mi a szuvenír nyihaha?

A képzés ingyenességére vonatkozik....

Szuvenír nyihaha, ne kukucska protkó.... (vagyis ajándék lónak ne nézd a fogát.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése