2012. november 9., péntek

hm...

Nem árulná el valaki hogy lehet világgá kiáltani a saját blogunk oldalán általunk nagyon kedvelt blogokat rögtön a fő oldalon?
Nem vagyok nagy technikai zseni, a telepítések is úgy mennek nálam, hogy amíg nem szikrázik, nagy gond nem lehet. 
Na szóval több blogon is láttam már, hogy általában a jobb oldalon ott vannak a rendszeresen olvasott blogok, és át lehet menni egy kattintással. 
Van jó pár blog, amit rendszeresen olvasok, és lelkes követője vagyok, és szeretném másokkal is megosztani, hogy milyen csodálatos emberek vannak a világon, leginkább Szirka és családja hatalmasok a szememben, de vannak még ilyenek. 
Bár tudnék róluk hosszú-hosszú oldalakon keresztül is ódákat zengeni, ezek az emberek önmagukért beszélnek.
Szóval ezt az okos kis funkciót, nem találom sehol. Aztán valószínűleg csak én nem értek hozzá.
Apa szerint nem vagyok reménytelen, mert apai ágon öröklődve mindenki ért a családban a számítás technikához és valahol bennem is el van veszve egy programozó (jó mélyen) :) Mondjuk lehet az is baj, hogy nem igazán érdekel a téma...? 

Egy viszonylag friss munka:
Családi projekt, ugyanis a leveleket anyu szedte, hogy egy őszi dekorációt állítson össze az unokahúgom osztályába. Két rózsa elkészítése után bevont engem is, és egy ideig rózsákat tekergettem, de szerintem megérte. Az összeállítás anyu érdeme, meg az ágakat is ő tűzködte közé. Azért unokahúgom is segített, ő adogatta a leveleket :)

És egy zene: 

Csak mert szép, és szeretem :) 

Egyébként hamarosan két friss keresztszemes munkám is fel fog ide kerülni. Egy már kész van, csak végeredményében nincs még lefotózva, a másikon meg még a fehér részeket kell befejeznem. De már tudom, hogy mi lesz az azt követő munkám :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése