2012. november 7., szerda

Sokadik blog, első bejegyzés

Na jó, sokadik nekifutásra most már tényleg csinálok egy blogot. Ugyanis nagyon blogolhatnékom van. Ami nálam időnként jelentkezik, de idáig hosszú távon nem volt foganatja :)
Szóval itt és most lesz :)
A molyolda nevet szerettem volna választani a blogomnak, mert hogy azt hittem, hogy tök egyedi lesz, és amúgy is szeretek molyolni. Hát mások is gondolták már, hogy ez egy tök egyedi név, ugyanis a poént valaki lelőtte előttem. 
Mélységesen magamba is zuhantam. Na jó, azért annyira nem :)
Szóval.
A blogom olyan lesz mint én, nagyon összetett, és sokak számára érthetetlen :) 
Aztán vagy nem. Nem vagyok valami határozott. Vagy mégis? :)

Na, komolyabbra váltva a szót.

Két kép két kézimunkáról:


Ez a boszi fogadott ikrecském 26 születésnapjára készült. Teljes mértékben hasonlít rá :)
A boszi mintája egy régi, kölcsönkapott keresztszemes újságból származik, a betűket és a számokat külön kerestem, és a denevérek sem voltak rajta az eredeti képen. A pók csak a poén kedvéért kívánkozott fel a képre, ugyanis mindketten iszonyatosan irtózunk tőlük. Brrrr.... 

 Ez pedig a nagy nyári munkám. Kicsit lassabban készült, mint terveztem, de a végén megembereltem magam. Tiszteletadás nagy példaképem Rachel Joy Scott előtt. Utólag jobban belegondolva, kellett volna az idéző jel is, de utólag már hülyén nézett volna ki főleg a szöveg elején, hogy oda bebiggyesztem, mivel minden sor egymás alatt van.
A pirossal varrt rész az eredeti idézetben (Lásd Beth Nimmo és Darell Scott: Rachel könnyei) végig nagy betűkkel van kivarrva, de nekem ezzel a stílusú ABC-vel nem tetszett volna a folyamatos nagybetűs írás.

Unokahúgommal ma cirkuszban voltunk. Ne gondoljatok valami nagy cirkuszra, egy pár fős társulat, akik minden évben eljönnek hozzánk. A műsor nagyjából mindig ugyanaz, de a gyerekeknek ez is esemény.
A műsor végi összefoglaló (nem az én panaszaimat olvashatjátok most):
a) Nem volt a spagettis szám
b) Volt ugyan lábzsonglőrködés, de ha már itt tartunk akármilyen ügyes volt a kis(nagy)lány, nem volt miatta a spagettis szám
c) A vadállatok meg lettek etetve (A vadállatok egy gyík, és egy piton, amiket meg lehetett simizni (életem második kígyó simizése!), és ezzel nyugtatgatta Frici bohóc a gyerekeket).
d) Nem nyert tombolán (de K. megnyerte a fődíjat, egy mobilt, de az anyukája jelezte, hogy az igazából az ő tombola jegyére lett nyerve! szóval lehet, hogy K.-nak mégsem lesz előbb mobilja, mint neki). 
e) Bűvész akarok lenni!
f) Nyáron csináljunk egy cirkuszt (khm.... szóval itt azért... szóval izé.... jól van na, ez lehet én voltam... )
g) Nem volt a spagettis szám
h) T. apukája nagyon bátor, mert odaállt önként és dalolva a késdobáló elé! (Hm... Önként és dalolva ki lett választva a jelenlévő három 18 éven felüli úriemberből (az egyikőjük nagypapa korú volt), hogy bátran álljon oda a késdobáló elé. A bátorság igazából nagyon fontos volt, ugyanis T. apukája csaknem teljes egészében eltakarta a táblát, amibe a késeket dobálták..., azért az álljon terpeszbe felszólításnál, már nem volt egészen természetes a mosolya :D
i) És említettem már, hogy nem volt a spagettis szám? Pedig az annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!

1 megjegyzés: