2012. november 8., csütörtök

Hétvége?!

Hihetetlen, hogy mindjárt itt a hétvége! 
De ami a legdurvább, hogy nagyon hamar el is megy. De ez az egész évre vonatkozik, hiszen mindjárt megint új év van...
Ha van aki még nem tudja, azért szólok, hogy szombaton munka nap van. Viszont nem minden iskolában vn tanítás. Annak idején mi sosem úsztuk meg :(

 Egyelőre még mindig korábbi munkát szeretnék nektek mutatni.  
Nem mintha nem lennének frissebb munkáim, de még nem lettek felrakva a gépre.
A minták nem sajátok! A fényképek nem éppen a legjobbak, de én sem érthetek mindenhez :)

Ez a Hüvelyk Panna a kishúgomnak készült, ugyanis ő nagyon szereti őt. A szándékot értékelte, de a kivitelezéssel nem volt teljesen megelégedve. Én azt sem vettem észre, hogy van az "igazin" masni, meg zöld szíj, ami a szárnyakat fogja, de ő rögtön szóvá tette... Mondjuk nehézséget okozott, hogy nem igazán találtam hozzá mintát. De azért elsőre nem lett annyira rossz.... Igaz a szája nekem sem tetszik. Meg hát az orra sem az igazi... Sajnos rajta egy plasztikai sebész sem segíthet...


Thomas mozdony kisöcsémnek. Ehhez volt minta is, és a célszemély a végeredménnyel is elégedett volt :) Az eredeti képen tartozott hozzá egy kis tájkép jellegű háttér is, fákkal, bokrokkal, napokkal, de mivel a Hüvelyk Pannához nem tudtam hogy lehetne valami szépet készíteni, inkább ennek is üresen hagytam a hátterét, hogy ne legyen féltékenység.


Egy hosszú, fárasztó nap végére pedig egy kis idegnyugtató zene (én két napja ezt hallgatom, szörnyen tetszik, főleg az aláfestésként szolgáló eső. De attól függetlenül is szép és megnyugtató).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése