2012. november 28., szerda

Szájharmonika

Halihó mindenkinek!
Nem, nem tűntem el. 
És a lelkesedésem is megvan még.
Ami elfogyott az az idő, és az energia. De kezdem összeszedni magam :)
Épp egy keresztszemes képen ügyködöm. Majd teszek fel fényképet, mert a hímzés megkönnyítéséhez, mint amit a fekete alapon arany színű tündér készítésénél.
Apróságok készülnek iskolába, Luca napi vásárba, majd arról is lesznek képek.
Tegnap órákon keresztül próbáltam leadni egy online fénykép megrendelést, de nem sikerült a technika ördöge miatt. Egy csomószor töröltem és telepítettem a Java-t, de úgy néz ki, hogy most sikerülni fog.
Gyorsan le is kopogom.
Ami viszont most hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy délután sikerült a fogadott ikremtől kapott szájharmonikán eljátszanom az Ohio első pár sorát. Sőt arra is rájöttem, hogy nem mindig fújni, néha szívni is kell :) Ráadásul tök buli rezegtetve a hangja.
Időközben egyet beszereztem apunak is a névnapjára, hogy legyen neki is :) Velem ellentétben ő tud is rajta játszani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése