2014. január 28., kedd

Megjött!!!!! :D

Na nem az új magyar film :)
Hanem a várva várt Te döntesz bögrék! :)
Igen, eredeti Mosolyka féle szépségek :) 
Egy nekem, egy pedig valakinek, akinek szüksége van most minden pozitív energiára. (remélem használni fog)
Hogy miért érdemes egy ilyen kedves kis bögrét beszerezni? Mert bár pár perc alatt elkészíthető, támogatunk vele egy arra igazán érdemes fiatal lányt, aki mosolyával, lelkesedésével, példamutatásával annyi mindent adott már most a világnak. 
És nagyon jó emlékeztető. Arra emlékeztet, hogy elsősorban saját magunkon múlik, hogy milyen napunk lesz, csak hajlamosak vagyunk róla megfelejtkezni...
Szóval a várva várt bögrém: 


A párja ugyanilyen. Élőben még szebb a színe, de sajnos a fényviszonyok, meg ugye én köztudottan nem tudok fényképezni...

Persze amíg vártam addig sem tétlenkedtem.
Fanny által ihletve készült ez a hímzett idézet:


Az idézet a legkedvencebb idézetem Fanny Te döntesz! könyvéből.

A használt ABC alapjáraton angol.
Nem tudom más hogy van a kérdéssel, de én még igazából nem találtam olyan magyar ABC mintát, amit keresztszemesben íráshoz lehet használni.
Azt a nehézséget, hogy az angol ABC-ben nincs külön rövid i, ö, ü, stb. úgy küzdöttem le, hogy megtanultam egy teljesen új technikát. 
A neve francia csomó.
A rövid i-n, ö-n, ü-n és társain ezeket láthatjátok. Az ékezetek pedig sima öltések. Az eredeti mintában az i betűn ez jelentette a pontot, viszont az nekem most nem igazán volt jó.
Aki szeretné megismerni a francia csomó készítés titkát, megteheti itt. Én is innen tanultam. Elsőre bonyolult, de egyébként nem az. A nagyon sokadik például már egész könnyen megy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése