2014. január 10., péntek

Baba az osztálynak

Csibéének természetesen, lévén ő az iskolás :)
Az előzmény az, hogy az első amigurumi babának nagy sikere volt. Az iskolában is. Ugyanis oda feltétlenül "el kellett" vinnie. Csak hogy lássa milyen az iskola.... (a párja oviba járt a babának :)
A sikeren felbuzdulva anyám felajánlotta a tanítónéninek, hogy ő majd horgol egy babát az osztálynak. Csak úgy. (az előzmény előzménye, hogy a tavalyi tanító néni, aki ősszel új osztályt kapott, a fia kinőtt plüss állataiból hozott be "különlegeseket", amikkel a gyerekeket motiválta. Mert mindig a legjobb, vagy a legügyesebb, vagy akinek a többiek megszavazták vihette haza éjszakára/hétvégére a "Betűmacit" (olvasás), a "Bölcs baglyot" (matek) stb. A tanító néni amikor elköszönt az osztályból, ezeket a plüssöket ajándékba odaadta egy-egy gyereknek. Csibe kapta meg a baglyot.
Viszont így az osztályban nem maradt motiváló plüss állat.
Ennek a szerepét vette volna át a baba, amelyik nem igazán akart elkészülni.
A lelkesedés nagy volt, a mintát el is kérte, és többször el is kezdte, de nem igazán sikerült neki a dolog. A hiba biztos bennem van, de én értem a saját rövidítéseimet. És az sem hátrány, hogy még a kézírásomat is el tudom olvasni :)
Említette, hogy igazán megcsinálhatnám, de nem voltam megbékülve azzal az erős narancssárga fonallal, amit a baba testéhez vett (a krémszín hiánycikk volt egy darabig :(, és csak nem kezdtem el.
A téli szünet vége felé viszont már meguntam, hogy "miattam" nem készül a baba. Ezért feltúrtam a fonalas zsákomat, és találtam benne egy majdnem fél gombolyag maradék krémszínt. Attól tartva, hogy nem lesz elég, ezért kisebb tűvel kezdtem neki.
Ilyen lett:






A ruha szoknya része készült egyráhajtásos pálcákkal, a többi mind rövid pálca. 
A szoknyán a "fodrok" rövid pálcák. A fodroknál a következő kör egyráhajtásost a hátsó hurokba horgoltam, a rózsaszín fodor pedig utólag került az első hurokba körbe.
Hajában a rózsaszín pánton az egy masni szeretne lenni. Csak hogy passzoljon a szoknya fodraihoz. 
Nyakában a gyöngyös dobozomból kiszemezgetett tekla gyöngyök vannak fűzve fehér hímzőfonalra. 
Motivációs szolgálatát megkezdte a lányok körében ("fura lenne, ha a fiúk vinnék haza"). Várom, hogy mit szeretne horgolni a fiúknak anyám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése