2014. január 22., szerda

Mamusz

A baba cipő horgolásától teljesen belelkesedtem, és elkezdtem más mintákat keresni. Találtam egy hasonlóan egyszerű, mégis nagyon édes mintát, de ahogy elkezdtem, láttam, hogy elég nagy. Megörültem, hogy talán Csibére pont jó lesz. 
Hát egy kicsit benéztem a méretet, ugyanis jó lett volna rá, három évvel ezelőtt (hiába na, nem tudok szemmel mérni...), de már nem tudtam kiverni a fejemből a gondolatot, hogy csak azért is horgolok neki is kis cipőt.
Amihez az ő méretében persze nem találtam leírást, de találtam Minelli oldalán egy horgolt mamusz leírást. 
Annyit változtattam az eredeti leíráshoz képest, hogy én 32 pálcáig szaporítottam (mivel gyerek méret), és a 32 pálcás körből csináltam még egyet, hogy kényelmesebben bele tudjon bújni. Az oda-vissza horgolást pedig harminc helyett 22 szemen végeztem.
9 soron keresztül horgoltam oda-vissza a pálcákat. A 10. soron alakítottam ki a sarokrészt, némileg azzal is eltérve az eredeti leírástól. 9 egy ráhajtásos pálcát horgoltam az előző sor pálcáira, horgoltam négy egyszerre befejezett egy ráhajtásos pálcát, és újra 9 pálcát a végére. Ezt követően félbehajtottam a mamuszt, kifordítottam, és a belső felén rövid pálcákkal összehorgoltam.
A mamuszhoz, hogy kellőképpen meleg, és vastag legyen, két eltérő színű fonalat (a rózsaszín Lisa, a fehér Niki) fogtam össze.
A vastagság miatt elég gyorsan fogytak, így a végére nem maradt elég egyikből sem, hogy körbe is tudjam horgolni a mamuszt, meg az pántra is jusson, ezért lett a körbehorgolás fehér, a pánt pedig rózsaszín.
Szerencsére volt itthon még egy pár Hello Kitty gombom, így az lett felvarrva :)
Csibének tetszik, kényelmes is, meleg is... De látszik, hogy nagy lábon él, ugyanis majdnem rám is jó :)
Ilyen lett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése