2014. január 1., szerda

B.Ú.É.K.!

Először is szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag nagyon boldog új évet kívánni!
Igyekszem a továbbiakban többet jelentkezni, de kicsit összecsaptak a fejem felett a hullámok.
Nem kicsit megcsúsztam a karácsonyi készülődéssel. 
Ez a kis meglepetés szinte az utolsó pillanatban készült el. Esténként számolgattam az utolsó napokban a szemeket, varrtam a füleket, tömtem a mancsokat.
De megérte! :)
Korábban is vonzott a mackó készítés (még varrós szakkönyvem is van hozzá, csak valahogy nem kezdtem neki), most elkészült az első(!) mackó :)
Ilyen lett:

 Minta innen.
A fonal színét a kép nem adja vissza teljesen, eredetiben kicsit szürkésebb árnyalatú.
Nem igazán mackós szín, de nem volt valami nagy témához illő választék a boltban, ahol vettem. Valamivel több mint egy gombolyag fonalat használtam fel hozzá.
Eredetileg egy skót kockás mintájú szalagból készült volna a masnija (sokkal karácsonyosabb jellegű volt), de alig nyúltam a szalaghoz, az anyaga miatt, szinte azonnal foszlani kezdett :(
Sebaj, így is aranyos lett :)
Valószínűleg fogtok még ilyen mackót látni tőlem :)
Szerencsére idén sem fogadtam meg semmit, pláne azt nem, hogy egyszerre csak egy dologgal foglalkozok, mert már most meg kellett volna szegnem a fogadalmat... :)
Hamarosan jelentkezek egy szuper könyv ajánlójával, és természetesen valami újjal :)
Amennyiben igaz, hogy egész évben azt a dolgot fogod csinálni, amit az év első napján végeztél, akkor én előre láthatóan idén mást sem fogok csinálni, mint mosogatni, horgolni, kötni, olvasni, és mérgelődni... Utóbbiról szívesen lemondanék...
Ti mit fogtok csinálni idén? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése