2014. január 16., csütörtök

Hello Kitty :P

A napokban megszületett kolléganőm várva-várt, tündéri kislánya.
Amikor még várta a picit, megígértem neki, hogy horgolok babacipőt. 
Sajnos nem igazán találtam olyan mintát, amit le tudtam volna normálisan olvasni, pedig szebbnél szebb cipőcskék vannak fent a neten (de azért még nem adtam fel!)
Viszont találtam a youtube-on bemutató videót, ami alapján egy nagyon egyszerű, mégis édes cipőcskét lehet horgolni.
Valamiért nem tudom beszúrni a videókat youtube-ról :(
A videókat egyébként Munkácsi Edit töltötte fel, aki a horgolaseskotes.blogspot.com -ot vezeti.
A videók:
A babacipő pántja. (pánt nélkül is lehet, de nekem pánttal jobban tetszik.

A videó alapján készült ez a pár cipőcske:






 Mentségemre szóljon, hogy ezek életem első horgolt cipőcskéi.
Mindazonáltal erősen sajnálom, hogy nem nyolc évvel korábban tanultam meg horgolni :(

Egyes megfigyelők észrevehetik, hogy a cipőcskék oldalán Hello Kitty gombok virítanak. Mit ne mondjak nem volt valami nagy választék szép, apró, rózsaszín és fehér gombokból a boltban... De azért egész cukik a cipőcskéken :)

Egy időben kegyetlenül utáltam szerencsétlen macskát, annyira nyomatták mindenhol, hogy már a könyökömön is az jött ki...
De... Rájöttem, hogy vannak az életben nagyobb csapások is, mint ez... 
Nem mintha rajongójává váltam volna egy csapásra Kitty-nek, de azokhoz képest elérte a határozottan elviselhető jelzőt...

Volt egy nagyon édes virág alakú gomb, ami rettenetesen tetszett, de sajnos zöld volt. Hasonló volt átlátszóban, de nekem nem jött be.
Amit még nagyon ajánlgattak, az egy élénk rózsaszín, strassz kő jellegű gomb volt, ami jó lett volna, ha füles gomb, de kétlyukas hagyományos gomb volt, és nagyon hülyén nézett volna ki a strassz kő közepén a cérna :S
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése