2014. január 16., csütörtök

Hajrá kalózok! :)

Világéletemben szerettem a kalóz történeteket. 
Talán azért, mert az első komoly (mese- és pöttyös könyveken kívül) könyv élményem a Kincses sziget volt. Szinte egy szuszra olvastam el.
Volt egy nagy könyvünk is, Kalóz királyok-Királyi kalózok címmel, azt is nagyon szerettem. 
A kalózok mindig jóindulatúak voltak, bátrak, igazságosak benne, akiket a társadalom kivetett magából, vagy csak így tudtak megküzdeni az igazságért. Rengetegszer elolvastam. Fogalmam sincs hova keveredhetett el :(
Bár továbbra is kedvelem a kalózokról szóló könyveket, a filmek annyira nem kötnek le. Akármennyire is jó, például a Karib-tenger kalózai, talán az első résznek láttam a felét.

Eredetileg fiús könyvjelzőhöz kerestem mintát, mert még mindig nincs meg az igazi. Kardra gondoltam, elsősorban lovagi kardra, ugyanis haloványan rémlik, mintha egy csomózós portálon láttam volna lovagi kard mintát, amit keresztszemesben is meg lehet valósítani, de nem találtam sehol. (mondtam már, hogy a lovagokról szóló történeteket is szeretem? :)

Elkezdtem angolul keresgélni kard mintát, és akkor bukkantam erre a mintára itt.
Rögtön tudtam, hogy nekem ilyen kell.
Az elképzelés az volt, hogy eredeti kalóz zászló mintájára varrom meg, fekete alapon fehér fonallal, de persze most hogy nagyon szerettem volna, sehol nem lehet nálunk fekete kongrét kapni :(
Így maradt fehér alapon fekete hímző fonallal.
Persze így is szép. Legalábbis nekem tetszik nagyon. Hogy mire lesz jó, még nem tudom, ugyanis lelkesedésemet nem osztja senki, de részlet kérdés :)

Szóval ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése