2015. január 3., szombat

Hóember

Persze nem igazi. Mert tél ide vagy oda, felénk nem esett annyi hó, hogy egy tisztességes hóemberre való legyen... Még egy tisztességtelenhez is kevés volt, de már az is elolvadt :( Most persze minden csupa sár.
De hogy azért legyen hóember, horgoltam egyet. Csibe rögtön ki is sajátította, elnevezte Olafnak, és együtt tanultuk a környezetet délután. :) 
Olaf egyébként a Jégvarázs hóembere után, akire egyáltalán nem hasonlít, de majd ha egyszer hóember horgolhatnékom lesz, neki futok... De most elég volt :)
Minta innen. Igaz spanyol, de jól követhető. Nincs spanyol-magyar horgolószótáram, de a szemszámokból lehet következtetni. Amihez viszont kellett szótár, az a színek (amikből csak a fehéret használtam végül), meg a testrészek. 
Szóval kicsit átalakítva (kesztyű harmonizál a sapkával-sállal, pompon a sapin, piros orr, és gombok a pocakon), de így néz ki a mi Olaf-unk:







A szája nem az igazi, de nincs szívem lebontani. Az a pici valami csak egy öltés lenne, hogy ne mozduljon el a száj vonala. De hát így egyedi. A tömést egyébként több-kevesebb segítséggel Csibe végezte, és most békésen alszanak összebújva. 
A dolog előnye, hogy végre visszakaptam a Miáéktól kapott, Tappancs névre hallgató szülinapi medvémet :) 

Azért, hogy ma se unatkozzak, dolgoztam kicsit a körmöcskével. A lila korábbi munka, az enyém. A fehér közepűt kolléganőm kapja a szülinapjára. Francia csatt alapra van rögzítve, ami viszont nagyobb, mint az enyém (olyan kicsit nem lehet kapni most a hobby boltban :( Viszont, hogy ne lógjon ki csúnyán a fémrész, körmöcskéztem egy darab feketét, és azon rögzítettem a virágot. A harmadik viszont csit-csat alapra lett rávarrva, mint Csibéé, és anyu kapta.





Az elsőhöz képest nagyobbak a virágok, mert hosszabbra kötöm a hurkát. De könnyebb is így dolgozni vele. Tetszik a technika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése