2015. január 31., szombat

Elza maci

Ez a mackó Csibének készült, Frici szabásmintája alapján.
Az anyagokat múltkor együtt választottuk ki a kedvenc méterárú boltomban, hogy legyen itthon, ha rám jön a mackó varrhatnék.
Esténként dolgoztam rajta, hogy igazán meglepetés legyen. 
A változatosság kedvéért a fej milton kapoccsal (más néven jancsi szeggel) van rögzítve, a végtagok pedig fel lettek varrva. Nagyon pozitívat csalódtam a technikában, ugyanis ugyanúgy mozgathatóak, mint Frici kapcsos végtagjai, sőt még jobban is. Ráadásul nem kell a varrások miatt centizni a rögzítési pontokat. Stabilan meg is tud ülni egy helyben.
A masnit rendesen elkészítettem, egy darab szalagra rávarrtam, és úgy öltöttem össze a nyaka körül. Szebben mutat. Ezt a színű szalagot, amúgy is Csibe választotta, hogy neki tetszik.
A ruhája maradék rózsaszín fonalból készült, rövid és fél pálcák segítségével. A masnitól nem látszik, de pántos ruha, amit le lehet a mackóról venni.
Az arca barátságosabb, mosolygósabb, mint Fricié, de nekem mindkettő tetszik. A füle nem az igazi viszont, az Fricin jobban sikerült. 
A lényeg azért az, hogy Csibének nagyon tetszik, és el is nevezte Elzának. Igen, még mindig a Jégvarázs a kedvenc...
Ami abból is látszik, hogy a délután készített igazi, négy szintes hóembert is Olafnak hívjuk. Jó nagy lett, majdnem magasabb mint én. De csak majdnem :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése