2015. január 6., kedd

Ez itt a reklám helye

De tényleg :)
Nem tudom, figyeltétek-e, de a bloglistán megjelent egy új link.
Nem blog, hanem honlap, de lényeg a lényeg :)
Szóval mint újdonság, a Robotszoft  kft oldala. 
Elsődlegesen informatikai és elektronikus áramkörökkel kapcsolatos problémák megoldásában nyújtanak segítséget, de nagyon sokoldalú a cég. Van blog is az oldalon, ha esetleg valakit érdekel a téma. :)
Nem azért, hogy dicsekedjek különben (na jó, de igen), apukám az informatikus, és tényleg jó szakember :) Úgy el tudja magyarázni a dolgokat, hogy még én is megértem :)
Szóval bátran forduljatok hozzá! :)

Egyébként facebook-on csatlakoztam egy ismerős felhívásához, akinek nagy vágya, hogy elindítson egy mozgalmat, hogy szebbé tegyük másoknak a 2015-ös évet.
Hát, egyelőre nálam nem kopogtatnak a jelentkezők. Szóval, ha esetlegesen az év során szeretne tőlem valami  meglepit kapni, ezennel kiterjesztem a listámat a blogra is. Az eredeti felhívás szövege M.-től másolva:

"Az első tíz ember, aki hozzászól az állapotomhoz, valamikor az évben kapni fog egy apró meglepetést tőlem. Valami sütöttet, fabrikáltat,egy képeslapot vagy valami más kedvességet...A meglepetés érkezésének időpontja még nem fix, de ha kifundáltam,akkor sem fogom elárulni. Csak annyi biztos, hogy valamikor ebben az évben fog érkezni.Tetszik az ötlet? Ennek az 10 embernek ugyanezt az ajánlatot kell tennie a saját FB-státuszában (csak így él az ajánlat).Csináljunk valami kedves dolgot 2015-ben, bármiféle különösebb ok nélkül, csak úgy, a maga szépségéért!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése