2015. január 11., vasárnap

Amigurumi teknős - maradékokból

Már egy ideje kacérkodtam a teknős horgolással, és tetszett is nagyon egy helyes, fodros teknőjű, kalapos kis jószág, de sehol nem találtam hozzá mintát.
Tegnap viszont egy spanyol oldalon rátaláltam (Sajnos az oldalt nem mentettem el, de a pinterestről keveredtem rá). 
Kis füzetemmel a gép előtt neki is álltam fordítani (fordító és horgoló szótár segítségével) a mintát. Mivel a hóemberhez képest új rövidítések is akadtak szép számban, így bevetettem egy angol-spanyol horgoló szótárt is.
Megnéztem, hogy mi a helyzet a fonalas dobozban, és láttam, hogy ebből a barnából elég sok van, és nem valószínű, hogy valaha fel fogom használni. A piros még az ördögből maradt meg, a rózsaszín meg fogalmam sincs...
A test már majdnem készen volt, amikor láttam, hogy a fonal nem lesz elég a végtagokhoz. Rémlett, hogy láttam még barnát a dobozban, de szomorúan vettem észre, hogy a két maradék gombolyag teljesen más árnyalatú. Ez egy árnyalattal világosabb, a másik viszont jóval sötétebb lett volna. 
A szemei fekete füles gombok, a kalapra a flitter virágok francia csomóval lettek felrögzítve..





Egyébként Mia és a vőlegénye indultak egy nyereményjátékon, ahol esélyük van megnyerni álmaik esküvőjét.
Itt lehet szavazatot leadni, de kell hozzá facebook is. A képeket össze-vissza pakolták, de Csaba és Timi néven meg lehet őket találni. Ha esetleg szavaznátok rájuk, azt nagyon szépen megköszönnénk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése