2014. június 5., csütörtök

Gumigyűrű karkötő

Múlt hónapban mutatta a készletet kedves barátnőm, aki a kedvenc hobby boltomban dolgozik (a "gyöngyös"-ben :)
Akkor is birizgálta a fantáziámat, de most a tettek mezejére léptem :)
Csak annyi kellett hozzá, hogy összefussak a fentebb említettel, és csacsogás közben megemlítse, hogy hát már csak egy doboz van a készletből, azon kívül már csak gumigyűrűk vannak.
A készlet előnyei a gyűrűkkel szemben, hogy nem csak a karikák és a (horgoló)tű van hozzá, hanem egy műanyag alap is, amire fel lehet húzni a gyűrűket, és használati útmutató különböző technikai finomságokkal, hogy különböző kinézetű karkötőket lehessen készíteni, és műanyag "S" kapocs. Gyűrűket is lehet leírás alapján készíteni. Bár utóbbit még nem próbáltam.
Ráfogtam, hogy Csibének veszem, de gyakorlatilag abból, hogy kibontottam, miről is van szó, és hogy működik a dolog, hipp-hopp lett három karkötő. Két egyszerű, és egy bonyolultabb. 







Igaz, hogy boltban a karkötőt meglehet készen is vásárolni, viszont pár árban jobban megéri, ráadásul egyedi ajándékokat is lehet vele készíteni például csak a kedvenc színek felhasználásával.
Tényleg nagyon egyszerű, és pár perc alatt elkészül egy darab.
Remélem Csibének is fog tetszeni, bár ha nem, hát majd én elleszek vele :) Nem esem kétségbe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése