2014. június 15., vasárnap

Hímzett cipő

Tavaly vagy tavalyelőtt, nem is tudom már pontosan, mikor, de a nagy kalocsai láz idején terjedtek el a köztudatban a kalocsai mintával hímzett cipők.
Már akkor tudtam, hogy nekem ilyen kell! 
Idén tavasszal el is jutottam odáig, hogy elkezdjem megvalósítani a dolgot. 
Viszont nem igazán találtam olyan színes mintát, amit meg tudtam volna valósítani a cipő oldalán. Vagy a méret, vagy az elrendezés nem volt az igazi, de aztán találtam ezt a fogalmam sincs, milyen tájegységen használatos mintát, feketében.
Szerelem első látásra stb.
Ami kicsit ront az összhatáson, az eredetihez képest, hogy szabad kézzel rajzoltam fel a mintát (tapasztalatom azt mutatja, hogy cipőre nem lehet indigóval rajzolni, mert igenis és kipróbáltam... :), a rajz meg nem az én világom sajnos...
A fél pár cipő hamar kész lett, a párját is megkezdtem, de valami elterelte a figyelmemet, és a doboz aljára került.
Tegnap a kezembe akadt, és nekiveselkedtem, hiszen igazán nem hiányzott hozzá sok minden.
Mára el is készült.
A cipőfűzőt fekete szatén szalagra cseréltem ki.
Ilyen lett:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése