2014. június 11., szerda

Shambala ismét

Elkészült a várva várt futóm, de fotót nem teszek fel róla, ugyanis nagy gondban vagyok :( A virágok, amik a közepét adják, szépen kisimulnak, de a szegély csupa fodor. Most megoldást keresek, hogy mit lehet vele kezdeni, mert lebontani nem szeretném, annyi munka van benne. Minden ötletet szívesen fogadok!

Kínomban a megmaradt fonalból (egy terítőhöz kevés lenne már) angyalkákat kezdtem készíteni. Fel lesz használva ezáltal a maradék fonal (amihez nem is biztos, hogy kapnék ilyen árnyalatot), és közben nosztalgiázva gondolok arra, hogy de jó is volt télen fázni...Télen persze a mostani meleg lett volna jó, ebből is látszik, hogy nekem soha semmi se jó.... 

Tegnap éjjel (de szó szerint) viszont már nem volt hangulatom angyalkázni, sőt igazán semmihez sem, de aludni sem tudtam a melegtől, rászántam magam, hogy elkészítek néhány megígért karkötőt.

Ilyenek lettek:






Igazság szerint csak a hármat akartam megcsinálni, de Csibe jelezte, hogy nem igazság, hogy én csak úgy karkötőt készítek, meg amúgy is ígértem, hogy majd kap még... Szóval kipróbáltam a klasszikus felállást. A virágos édesebb, de ez viszont kicsit komolyabb ("felnőttesebb", de ettől én rendületlenül viselem a kis sárga virágomat :). 
Ráadásul már igencsak a gyöngyös készlet végét jártam, nem volt semmiből annyi darab, hogy egy tisztességes virágra futotta volna. A készletet délután feltöltöttem, és azóta rájöttem, hogy lilát nem vettem, sőt igazából kellene kék fonal is, szóval holnap lehet, hogy még benézek, pedig nem akarok, de... 

Továbbra sem igazán szándékozom eredeti shambala gyöngyöt venni, mert drágának találom, meg amúgy sem vagyok vele megbékülve, de így egész jópofa. 

Délután készült még kettő, a tanító néniknek ajándékul, Csibe által összeválogatott gyöngyökből.

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése