2015. február 12., csütörtök

Játszós "zsák"

Bergamott adott ihletet a játék elkészítéséhez. 
Nála láttam ugyanis, hogy a lányának reversi táblát készít. Ő így készíti el.  
Annak idején nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal, még a Comodore64-es számítógépen, és nagyon szerettem. (most épp nagyon öregnek érzem magam...)
Kedvet kaptam én is hozzá. Persze én nem tudok olyan szépen varrni, mint Bergamott. Géppel meg egyáltalán nem.
Már korábban mutattam egyszer egy házi készítésű társas játékot, annak a mintájára készült ez is. 
Tulajdonképpen két filc lapot varrtam össze a három oldalán, a negyedikbe pedig cipzárt varrtam.
A "zsák" egyik felén van a reversi tábla. A másik felére eredetileg dekorációt terveztem, de végül egy 3x3-as amőba tábla lett belőle.
Nem csak a játéktábla, hanem rögtön tároló eszköz is lett. És mivel a "bábuk" nem sok helyet foglalnak el, így be lehet tenni mellé még egy kártyát, vagy dominót is, ha esetleg megyünk valahova. 
A bábuk gombok. A reversi esetében  két -két gomb összevarrva, hogy lehessen forgatni. 

Reversi oldal:


Amőba oldal:





Kiskorúnak is a reversi tetszik nagyon. Egész hamar átlátta a logikát. Ki is kaptam rendesen. De nem adom fel :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése