2015. február 20., péntek

Filc labda 2

Amikor az előző filc labdát varrtam, akkor Csibe jelezte, hogy igazán varrhatnék neki is egyet. Nem csörgőset, de szépet, meg puhát, hogy lehessen idebent is játszani. 
Kicsit tovább gondoltam az ügyet, és kitaláltam,  hogy ha lúd, legyen kövér, neki hat szögekből varrok, és akkor szépen tudom a hatszögeket váltogatni, hogy tarka legyen. Csak nem akart kijönni sehogy.
Aztán egy oldalon kiderült, hogy a hatszögek mellé tulajdonképpen kellenek ötszögek is.
Pontosabban 20 hatszögre kell 12 db ötszög. 
Persze konkrét leírás nem volt, hát mentem a saját fejem után.
Körbevarrtam 4 db ötszöget a hatszögekkel, és azt követően elkezdtem összevarrni, kitöltve a hézagokat a maradék ötszögekkel.
Már nagyon sok kész volt belőle, amikor rájöttem, hogy a maradék "lyukakba" nem tudom úgy bele varrni az ötszögeket, hogy jó legyen...
Itt már azért kezdtem kiborulni. Főleg amikor kiderült, hogy nem tudom visszabontani sem. Pedig egy pillanatig gondoltam rá. De csak egyetlen pillanatig. Mielőtt bevágtam volna az egészet a sarokba.
Aztán mérges lettem, mert mi az, hogy nem megy, és nem tudom megcsinálni, és elkezdtem elölről az egészet. 
3x3-as öt- és hatszögeket vágtam ki az anyagból. Ahogy előtte is.
De közben kerestem még infókat a témában, hogy hátha kiderül, hogy mit rontottam el.
Végül Kiki-nél találtam meg a tutit.  
Ennek szellemében estem neki újra.
Némi kiegészítéssel, hogy én kihagytam egy részt, és kifordítottam a labdát, mielőtt kitömtem volna. Mert nekem jobban tetszik így. Csibe még nem látta, mert bealudt a folyamatba.
Ilyen lett:

Holnap színház Miáékkal! Az Operaház fantomja. :) Alig várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése