2015. február 15., vasárnap

Csörgő labda

Elkapott a filc anyag varrás láz. Illetve én kaptam el azt, vagy mi a szösz.
A cicák, és játékok után itt az újabb: a labda. Sőt csörgő labda. (de már komoly igény mutatkozik egy nem csörgős labdára is :)
Nem túl bonyolult, nem tart sokáig, és nagyon buli. Egyébként.
4 cm-es oldalú szabályos 5 szögeket varrtam össze (12 db-ot). Először 6-ot 6-ot, a labda két felének, és amikor már az összes oldalt összevarrtam, elkezdtem rögzíteni a kettőt egymáshoz. Egy elemet kihagytam, hogy ki tudjam fordítani, és azt a tömés után kívülről varrtam össze.
Eredetileg egy gömb alakú csengettyűt akartam belevarrni, de a tömés elnyomta volna a hangját.
Ezért Csibétől kunyeráltam egy műanyag kindertojást, és abba tettem öt forintosokat, meg egy csomó nagy szemű gyöngyöt. Nagyon jó hangja van :) Jó alaposan megtömködtem tömő anyaggal, hogy jól guruljon.
Több színű anyagból jobban nézne ki, az biztos, de nekem most ez volt itthon. 


 A fényképezés még mindig nem igazán megy. De majd gyakorolom :) Remélem, azért a lényeg látszik. 
Könnyű, és puha, ezért lakásban is lehet vele játszani. Kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése