2015. február 27., péntek

Az első könyvek

Bár egyelőre nem kapkodott senki a lehetőség után, hogy küldjem el a listát, de azért, hátha valakinek mégis lenne kedve csatlakozni...
A lerövidített (ami csak a magyar nyelven is megjelent könyveket tartalmazza) lista átbogarászása után a 676 könyvből, amiket már olvastam, 48 db van. Tehát hátra van még 628 :)
Ma voltam a könyvtárban, könyveket beszerezni. Más könyveket is vettem ki, de kikölcsönöztem párat a listáról.
Amikkel kezdem:

Volt egy könyv, amit még kinéztem a listáról, de nem volt bent. Ami késik, nem múlik :) Ugye :)

Egyébként nálunk tavaszodik, a kertben virágoznak a hóvirágok, lassan nyílik az ibolya, és alkalmanként, de már majdnem hét ágra süt a nap :)

Mi kell ennél több??? :)

Egyébként lehet, hogy nem mondtam még, de a színház szuper volt. A színdarab szuper volt. A színészek szuperek voltak. 
Mindazonáltal én tutira a fantommal maradtam volna.... (és ez azon (nem) kevés dolog közé tartozik, amiben Miával egyet értünk :D) 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése