2014. szeptember 1., hétfő

Dobozka

Hm... Ayumi kiposztolta a harisnyakötőt, amire rá akart bírni, hogy én tegyem fel... Ez jó... Lévén, így nem nekem kell leírni, pláne, hogy ő készítette... :P 

Amit én hoztam nektek, az egy kis dobozka, bár, én kis kosárkát csináltam az eredetin felbuzdulva. Az eredeti ötletet itt megleshetitek, ahol részletes leírást is találtok. Ott egy rózsaszín gyöngyökkel díszített szívecske található. A technika egyszerű. Valamibe (karton, nálam gyógyszeres doboz) fogpiszkálókat szúrunk, majd fonallal beszőjük (egyiken elöl, másikon hátulról visszük körbe a fonalat).

Az én elkészült művem:


Igen, tudom, vannak hibái. Ez prototípus, szóval igen, csak próbálkoztam.
Hozzávalók: ragasztó, fogpiszkáló, karton (esetemben gyógyszeres dobozt használtam fel), esetleg gyöngyök, színes, vagy fehér fonal. Én tettem rá egy kis fület is, ez gémkapocsból készült, amit kihajtottam majd formára hajlítottam. 
Tippek: Ha kartonnal vagy bármilyen anyaggal dolgozunk, érdemes tűvel előtte picit beszúrni, mert ha simán a fogpiszkálóval csináljuk, akkor behajolhat (mint az enyém is ezt tette, azért is nem lett igazi doboz alakja... Bár nekem bevásárlókosárnak is tetszik... )

Íme fül nélkül:





Jó készítést! Csak nézzétek meg előtte, hogy milyen alapanyagaitok vannak otthon, és ne járjatok úgy mint én, aki csak nekilátott, és menet közben, hogy húúú hát akkor most hogy is csináljuk, ha ez sem, vagy az sem található itthon...

Mia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése