2014. szeptember 8., hétfő

Egy kis kitérő

Elkezdtem felhasználni a maradék kék fonalat, ami viszont hiába horgoltam nagyon gyorsan, elfogyott, mielőtt kész lett volna a terítő belőle.
Vettem volna egy kis gombolyag kéket, hogy ne legyen sok maradék, de persze ebből az árnyalatból nem volt.
Volt szép citrom sárga, meg is vettem, de aztán rájöttem, hogy így nem lenne olyan szép, mivel pont a virágok vége lenne más színű. 
Szóval vettem még egy gombolyag nagyot. Amiből persze lesz megint sok maradék. 
De még mielőtt megvettem volna a kéket, mivel pont nem jártam arra, elhatároztam, hogy felhasználom a sárgát.
Ez lett belőle:




A minta a Diana Filéhorgolás 54. számában van, a 8. oldalon. Egyszerű és haladós minta. És még maradt is az 50 grammos fonalból. De annak már meg van a helye :)

Mellesleg újra előkerült a gumis karkötő készítő, ráadásul most más fajta táblával fűzve.



A tarka Csibe első munkája, ezért kifejezetten büszke vagyok rá, hogy az enyém lett :) A fekete-fehér pedig az én művem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése