2014. augusztus 31., vasárnap

Harisnyakötő

Egy tervben lévő esküvő apropóján merült fel a hagyományok kapcsán a valami kék gondolata, azon belül pedig a harisnyakötő.
Mivel számomra kedves emberekről van szó, így rögtön kitaláltam, hogy ki kell próbálni a horgolt harisnyakötő elkészítését, még akkor is, ha még nem aktuális.
A fonal szerelem volt első látásra kedvenc gyöngyösömben. Tudom, hogy sötét kék, és világosat szoktak, mint utólag kiderült, de mivel az érintettnek is tetszett a színe... :)
A neten a kereső kiad elég sok találatot a témában, de minta nincs. Így én a saját fejem után indultam neki a dolognak.
A harisnyakötő egy ráhajtásos pálcák, és láncszemek felhasználásával készült.
Gumis igazából, a tartás miatt is, meg a szalag bármikor kioldódhat. Tulajdonképpen a szalag csak dekoráció, illetve eltakarja a gumit.
Nekem nagyon tetszik. És az érintett személy tetszését is elnyerte. Bér élek a gyanúval, hogy kicsit nagyon elfogult, de állítólag nem :)
Szóval, tadaaaaam:












Miáéknak köszönhetően kiderült, hogy van egy bolt a közelben, ahol forgalmaznak papírsárkányt. Nem túl minőségi darabot, az igaz, mert már az első reptetés után vissza kellett varrni a farkát, és kétszer szaladtunk Csibével utána, hogy elszakadt a zsinór, de a célnak megfelel. Főleg mivel azon az egy alkalmon kívül még nem volt lehetőség reptetni. Ha volt is egy kis szél, esett is az eső hozzá... :S Sebaj, lesz majd még eregetős nap :)




Azért unatkozni nincs idő. Mivel elég sok helyet foglalnak, így folyamatában használom fel a maradék horgolós fonalakat. Angyalok készülnek belőlük. Már van tejeskávé színű, lila, égszínkék, almazöld... Ha ebből a sötétkékből marad még a terítő elkészülte után, lesz olyan is. De már beszereztem a következő gombolyagot. Naraforgó sárga :) Nekem tetszik nagyon :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése