2014. szeptember 9., kedd

Új fajta

A kék fonallal, amiből a harisnyakötő készült úgy jártam, hogy elég sok maradt belőle. Hogy ne csak a helyet foglalja, gondoltam, horgolok a maradékból egy terítőt. Ki is választottam a mintát. A közepe már készen volt, amikor elkezdett gyűrődni a szorossága miatt, ráadásul rájöttem, hogy az a fajta, kék fonalból nem is tetszik. Az újságban lévő narancssárga, és úgy nagyon jól néz ki, de kékből rémes.
Szóval teljesen lebontottam, és elkezdtem egy másikat. 
Újdonság, hogy ez most négyszög alakú. Nekem nagyon tetszik.
Akkor mondjuk kevésbé tetszett, amikor a befejezés előtt két és fél sorral fogyott el a fonal :( És amint írtam tegnap is, nem volt belőle kisebb gombolyag. 
A terítő ma elkészült, viszont van egy csomó kékem megint... Sebaj, már ki is választottam, hogy milyen terítő lesz belőle... :)
Elvileg elég lesz hozzá :)
Ennek a terítőnek a mintája a Diana Filéhorgolás 52. számában, a 8. oldalon található. 
Ugyaninnen horgoltam volna eredetileg a 23. oldalon lévő terítőt.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése