2013. július 3., szerda

Kései hóvirágok

Végre elkészült a hóvirágos terítőm!!!! Azt hittem sosem érek a végére :) Nem mintha olyan nagy terítő lenne, de szokásommal ellentétben kénytelen-kelletlen hímző rámával kellett dolgoznom.
Habár a filmekben jól mutat, ahogy kedves kisasszonyok rámán keresztül böködik a tűt, nekem valahogy nagyon nem esik a kezemre a dolog... Helyenként nem is lett olyan szép egyenletes a minta.
Sajnos a hímzés vásárlásakor azt nem vettem figyelembe, hogy nem ugyanazzal a technikával van az anyagra a minta felvarázsolva, mint a fehér alapú hímzéseknél, hanem inkább, mintha krétával lenne felrajzolva. A kréta persze kopik, tehát a terítőt nem lehet ide-oda rakosgatni hónapokig, mint a napraforgós terítőmet.. Azért pár hétig sikerült így is ide-oda rakosgatnom, de helyenként kezdett olyan mértékben eltűnni a minta, hogy kínomban (jobb híján) fehér ceruzával rajzolgattam át, de az sem volt az igazi. Szóval fokozott tempóval dolgoztam rajta a napokban.
A keret sem sokat lendített a lelkesedésemen, mivel nem vagyok hozzászokva. Viszont anélkül az össze-vissza mancsoltam volna a mintát, teljesen eltüntetve.
Hát valószínűleg jó darabig ez az első és egyben utolsó fekete anyagon elkövetett hímzésem (kivéve keresztszemes). 
Pedig nagyon tetszenek. Idősebb ismerős néniknél láttam nagyon szép virágokat/csokrokat fekete anyagra hímezve, keretezve, és távolról úgy tűnik, mintha festve lennének. Távolról nézve az enyém is úgy tűnik... Körülbelül 3-400 méterről, sötétben :)

Az eredmény ez lett: 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése