2013. július 8., hétfő

Ördöglakat

Boltokban több helyen látni különböző logikai játékokat, többek között a klasszikus ördöglakatot is pár száz forintért. Nem mintha drága lenne, de én szeretem a csináld magad dolgokat. 
Tegnap este a szíves könyvjelzőhöz hajtogattam a gémkapcsokat, amik nagyobb méretűek, mint amiket múltkor sikerült vennem. Méricskéltem egy darabig a hosszát, majd eszembe jutott, hogy csinálni kéne egy ördöglakatot.
Annak idején, technika órán tanultuk meg az ördög lakat készítésének csínját-bínját. Persze nem gémkapocsból :) Hosszú, hajlékony drótokból formáztuk meg. Ezzel szemben a gémkapocs (még a nagyobb fajta is) viszonylag rövid, és nem valami hajlékony. Őszintén szólva pár gémkapcsot feleslegesen szedtem szét, mert valahogy sehogy sem akart úgy hajlani, hogy jó legyen. 
Nagy nehezen azért sikerült összehozni :) Sőt, még "működik" is a dolog :) 
Szóval ördöglakat, színes gémkapocsból:







A merevsége miatt elég nehezen formázható, de hát nem nagyon tartok itthon megfelelő drótot. Az ékszerdrót, lássuk be, nem rendelkezik hozzá kellő tartással.
Akit érdekelnek (akár az otthon is elkészíthető) logikai játékok, az kedvére böngészhet itt
Csibe (is) jól szórakozott vele ma délután. Naná, hogy én is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése