2013. július 28., vasárnap

Horgolt terítő

A napokban készültem el ezzel a terítővel.
Igazából már rég kész lett volna, de volt egy nagyon csúnya gubancolós történet :( Szegény anyu napokon keresztül segített bogozni azt a hatalmas gubancot :( 
Valahogy el is ment tőle a kedvem egy időre. 
Viszont nemrégiben újra előszedtem, és lendületesen neki is álltam.
Az eredmény ez lett:
 
Ez az első igazán komoly terítőm.
Ami nehézséget okozott az a széle, nem is sikerült teljesen egyenletesre. Ráadásul egy mintát véletlenül át is ugrottam, és már csak akkor vettem észre, amikor már levágtam a gombolyagról, és el is dolgoztam a szálat, szóval nem tudtam/akartam visszabontani. Szerencsére azért annyira nem feltűnő.
A mintát  Diana Filéhorgolás újság 43. számában találjátok meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése