2012. december 23., vasárnap

Gyertyák és hópehely

Nem tudom merre milyen idő volt, de ma nálunk elég tisztességesen esett a hó. Sajnos az este folyamára átváltott ónos esőre :( 
A közös gyertyagyújtás ideje alatt becsületesen áztunk-fáztunk. Utána viszont már társaságban melegedtünk tea, és forralt bor társaságában :)
Sajnos az időjárásra való tekintettel az érdeklődés alaposan megcsappant a korábbi gyertyagyújtásokhoz képest, de azért nekem hiányozni fog a jövő héten ez a kis vasárnapi program :)
Most már itthon is ég a négy gyertya a koszorún. 


Unokahúgom épp beszédet tart felette :) Szörnyen aranyos :) Főleg mivel a beszédbe belecsempészett egy kis karácsonyi éneklést is :) 

Tegnap este horgolás tematikában stílusosan hópehely leírást keresgéltem magamnak. Sajnos a rajzos mintákról nem tudom leolvasni, hogy miről van szó...
Az egyik oldalon több mintát is találtam leírással. A végeredményt inkább meg sem mutatom. Képen nagyon jól néz ki, de az enyém sajnos köszönő viszonyban sincs vele.
A legnagyobbat próbáltam elkészíteni.

Utána viszont ezt találtam.
Szerelem volt első látásra. Habár erősen kételkedtem benne a leírást olvasva, hogy én ezt valaha meg fogom tudni csinálni, de azért elkezdtem. Mert ugye a puding próbája az evés.
Már három teljesen készen van, és hamarosan elkészül a negyedik is :)
Vasalva és keményítve nincsenek, és szerintem idén már nem is lesznek, így kerülnek majd fel a fára. Remélem, jövőre más fajták is fognak készülni :)
Főleg ha addig valaki megtanít mintát olvasni rajzról :) Légysziiiiiii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése