2012. december 22., szombat

Elkészült :)

Igen, a tegnap említett projekt elkészült végre :)
A nagy részét a vonaton hazafelé horgoltam meg. 
Az ihlet melcsillától származik.
A rózsa elkészítését hordosv blogján láthatjátok.
A levélhez nincs leírás. Többé-kevésbé saját termék.
Megnéztem ugyan több oldalon, hogy hogyan lehet készíteni levelet, de valahogy sehogy sem volt az igazi.
Tíz láncszemből készítettem láncszemsort. Volt egy plusz szem, mint forduló szem. Erre jött rá egy félpálca, két egyráhajtásos pálca, négy két ráhajtásos pálca, két egy ráhajtásos pálca, és egy félpálca. A másik oldalon ugyanúgy. 
Maga a szütyő negyvennyolc szemes körhorgolás. 16 sor egy ráhajtásos pálcákból, plusz a végén az íves rész. A 13 sor horgolása során beillesztettem a láncszemekből álló összehúzó madzagot. 

A képek sajnos még mindig nem tökéletesek :( 
Az eredmény élőben szebb, mint képen. Legalábbis nekem jobban tetszik. Habár én tutira elfogult vagyok :)
Egyébként személyre szabottan a képen látható rózsafüzér tárolására készült, hogy ne kallódjon csak úgy ide-oda. :)
A dolognak egyébként valószínűleg lesz még folytatása, mert még van tökéletesíteni való a dolgon, de azért prototípusként igencsak elégedett vagyok vele :)
Nektek hogy tetszik?

u. i.: Halkan megsúgom, hogy azért egy angyalka még ma is készült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése