2014. október 5., vasárnap

Origami doboz és shambala

Az ember lánya (jelen esetben én) általában nem unatkozik. 
Kolléganőm kérésére készült a hétvégén pár shambala karkötő, virágos megjelenésben. 
Ráadásul kezembe akadt egy origamis fénymásolat. Amit már ezer éve keresek. Tudom, hogy annak idején egy könyvtári könyvből lett kimásolva. Csak arra nem emlékszem, hogy melyikből. Pedig egyszer már a könyvtárosokkal megnéztük az ide vágó könyveket, de pont az nincs meg. Volt benne pedig virágos képkeret, meg váza, és virágok, de nem emlékszem a címére.
Sebaj, most megvan. És egész jól megy már :)
Hirtelen felindulásból hajtottam párat, és összeállítottam Csibének egy négy részes, fiókos dobozt. Egyébként eredetileg fiókos ékszeres dobozként szerepelt, csak nagyobb, és alkalmibb papírból. Aranyszínű csomagoló papírral volt bevonva.
Ez most fehér rajzlap, hogy legyen tartása. Direkt fehér, így Csibe színes papírokkal úgy dekorálja, ahogy akarja.
Jópofa, mert annyit lehet összeragasztani, amennyit az ember akar. Én már tükörképben is tudom hajtani, így még jobban is néz ki.
A fiókok egyesével mozgathatók.
Kicsit hajaz a régi technika órán készített gyufás doboz fiókos dobozra. Gondolom, ti is csináltátok. Csak nagyobb. 
Így néz ki:










Készült még sárga közepű, zöld virágos karkötő is, de nekem nem igazán tetszik, ezért nem is mutatom meg :) Képzeljétek a másik két, zárt fiókba :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése