2014. október 7., kedd

Narancssárga terítő

Tegnap elkészült végre a narancssárga terítő. Élőben szebb, de a kép valahogy nem adja vissza az igazi színét. A minta a Diana Horgolási Ötletek 24. számának 8. oldalán található. Eredetileg fehérben, de én most a színes terítőkre vagyok rákattanva.

Igaz azt nem tudom, hogy mit szúrtam el, mert a leírásban úgy írják, hogy 5-ös horgolócérnából körülbelül 50 grammnyi kell 1,75-ös 2-es tűvel dolgozva. Én 1,5-ös tűt használtam, és éppen annyi fonalam maradt, hogy három kisebb méretű angyalka kijött belőle. Pedig elvileg a gombolyag felének majdnem meg kellett volna maradnia. 
Nem baj, mert most tartalékban van egy szép kékes-zöld horgolós fonalam, és a havi anyagbeszerzésem során rátettem mancsomat pár kötős fonalra is, ugyanis van helyből három kinézett amigurumi figurám is, de előtte le kell fordítani a leírást... 

Képek a terítőről:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése