2014. május 21., szerda

Kabala karkötő

Először egy ékszerész magazinban láttam olyan karkötőt, amelyre pici medálokat lehetett delfin kapoccsal feltenni, persze iszonyatosan drágán. Utána láttam már kozmetikai magazinban is, de már a medál olyan drága, hogy azért már egy szebb karkötőt vesz az ember... 
Vágyakozásomat erősítette, hogy két szuper könyvben is van ilyen ékszere a főhősnőnek, és amióta foglalkozom gyöngy témával, és láttam pici fém medálokat, foglalkoztatott a téma, hogy akár ilyenből is lehetne hasonló jellegű ékszert készíteni.
Tegnap jött el az a pillanat, hogy a tervezgetést meg is valósítsam, ugyanis kedvenc gyöngyösömben észrevettem egy kalózos medált, de hát akkor legalább három-négy medál kell rá, minimum :) Szóval átbogarásztam a készletet, és egész édes darabokat találtam.
Az összehasonlítás végett árban körülbelül most tartok ott, mint a fentebb említett katalógusokból egy darab medál. Igaz, hogy bizsu, de nekem tetszik.
A medálhoz külön vettem delfin kapcsot, és azzal fogtam rá a láncra. 
Így néz ki (tegnapi fénykép, azóta került rá egy kicsi szív is):

Időközben kicsit felfrissítettem a térfonás ismereteimet.
Mia hozta meg hozzá a kedvemet, ugyanis ő húsvétra készített ezzel a technikával cukiságokat (amiket remélem meg is mutat), és rájöttem, hogy régen csináltam ilyesmit (hááát, a szálak "illatát" megérezve a csomag felbontását követően, rögtön eszembe jutott, hogy miért is volt az olyan rég, de hát... :)
Szóval:





Annak idején egy tini magazin melléklete volt némi fonal, meg leírás három dologhoz (karkötő, szív, és toll). A szívet tovább minősítettem kulcstartóvá, azóta is az lóg a lakáskulcsomon, tollból pedig egyik karácsonyra készítettem sokat, ajándékba. Ezek vadi frissek. 
A kulcstartó pár napja meg van már, de a toll ma készült, amíg a buszt vártam.
A toll végén csavart technika van, mert időközben kiderült, hogy rövidek a szálak, vagy hosszú a toll betét. Mindegy, lényeg a lényeg. Jópofa, és teljesen egyedi :)
Ezt a tollat tutira nem fogják az asztalomról "véletlenül" eltüntetni a kollégák :) Hiába na fogyó eszköz :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése