2014. május 10., szombat

Shamballa karkötő

Azzal kezdődött, hogy bementem a gyöngyös boltba megérdeklődni, hogy megérkezett-e már a várva-várt fonalam.... 
Ott dolgozik az iszonyat kreatív barátnőm, aki mindig tud valami újdonságot mutatni. Mint most is.
Gyönyörű saját készítésű Shamballa karkötőt dugott az orrom alá. 
Nagyon megtetszett a látvány, főleg mivel ásvány gyöngyökből készült. Valahogy a "rücskös" gyönggyel nem vagyok megbékélve. Meg egyébként is maga az ékszer egyszerűségében nagyszerű.
Nagyon szép színes, roppantott (b.nőm szerint robbantott, de szerintem úgy nincs sok értelme...) üveg gyöngyök voltak a boltban, és be is szereztem belőlük egy adagot.
Aztán neki álltam a technika után böngészni (a történetet is elolvastam párszor, hogy mire is (lenne) jó, de nekem magas....). Azt hittem bonyolultabb lesz, de szerencsére nem az, egyszerű makramé lapos csomó, és gyöngy fűzés.
Hipp-hopp elkészül. De tényleg.
Főleg akkor lelkesültem be nagyon, amikor láttam, hogy nem csak egymás után lehet felfűzni a gyöngyöket. Hanem más formában is. A virág teljesen le vett a lábamról, szóval én arra álltam rá. Ezekből a színes gyöngyökből kifejezetten vidám hatást vált ki.
 
(azért még egy kört kellett tennem barátnőmnél, hogy ugyan magyarázza már el, hogy milyen úton-módon lehet eldolgozni a szálakat, lévén hogy nem műszálas, és nekem bomlik kifelé :( Szerencsére elmagyarázta, és időben sikerült megállítanom a teljes lebomlást... 
 
Az eredmény ilyen: 
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése