2016. március 12., szombat

Zsenilia nyuszik

Idén, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen kapkodni, időben elkezdtem gondolkodni a kollégáknak szánt húsvéti ajándékokon. 
Az eredeti terv szerint gyöngyből fűztem volna nyulakat, de valahogy nem volt meg hozzá a hangulatom. 
Januárban aztán láttam egy aranyos ötletet, gyöngyből és zsenilia drótból készítettek aranyos nyulakat. Igaz, külön készült a fej, és a test, amit aztán a gyöngybe ragasztottak, két felől. 
Én leegyszerűsítettem a dolgot, az egész egy drótból készül, amire rá van fűzve a gyöngy, és így nem kell ragasztani. 
A fényképek nem túl jók, de a lényeg látszik.
Egyébként az eredeti leírást itt találjátok.
Nagyon egyszerű, de ötletes. Én rakok mellé csokitojást, Csibe pedig külön kis tasakokat varr nekik, úgy adja ajándékba az osztálytársainak. 
Csibe nagyon megkedvelte a zsenilia drótot, mint alapanyagot. Örülök neki, mert most hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát az alkotás örömeibe. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése